när man bara vill leva i drömmarna.

de finns dagar då jag bli sådär opepp på allting o alla, utom vissa få. en. Dom dagarna vill ja bara kunna göra allt med dej som ja inte kan, träffa dej vara den du skriver att du senast va med eller andra småsmå saker som folk inte tänker på kan göra ont i någons annans  hjärta,(mitt) jäkligt ont. Då vill ja bara kunna trolla bort mej till dej bah typ ''pooooooooooohfffff'' oså är ja där, hos dej, som ja vill att de ska va, ja vet att ja är sårbar för små saker, men de gör ont men ja visar de inte, vill inte att du ska veta de, de skulle va konstigt, som om ja bestämde över dej, de gör ja ju inte, de e inte de ja menar, ja menar att jag ja javetinte riktigt va ja menar de e svårt o förklara så himla svårt, du kommer inte ens förstå att deärdu ja skriver om.jag vill bara kunna få va ngn slags etta för ett tag, bara en stund, sen får de bli hur de blir. ja villvillvillvill vara hos dej. nu. när ja vill så mkt. har så mkt o berätta så mkt ja vill prata med dej om som ingen annan förstår. bara du. att sakna ngn(dej) är sjukt depprimerande´, ja längtar så mkt. för ja vet att de ja skriver e töntigt men de e ju så ja k'nner just nu, just denna sekund,minut. ja säger de än en gång jag älskar dej oerhört mkt<3

krampådej:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0