never shout never

Ja är ett big musikfan o lyssnar på allt mellan pop o country powerballader o hårdrock, men en kille ja diggar stenhårt är Christofer Drew som använder sej av namnet ''never shout never'' :D
så ser han ut, sjuuuukt söt:D:D han har en väldigt gullig ovanlig röst:D en av mina favvo av hans låtar är ''big city dreams'' som får mej o tänkja på underbar minnen med en underbar vän i somras, min allrabästavän, :D

Fakta om NeverShoutNever

Christofer Drew (alias Never Shout Never) är en 18-årig pop/akustisk artist från Joplin, Missouri. Chris började göra musik under namnet Never Shout Never i september 2007. Han släppte sin första riktiga EP (the Yippee! EP) 29 juli 2008

fakta från wikipedia. 



awww va söt! :D


 

åhhh i ove hans röst:D

lyssna o njut;Dthats how i do it^^

Kommentarer
Postat av: Isabella

JAG ÄLSKAR NEVERSHOUTNEVER,, HAN ÄR VÄRLDENS SÖTASTE!! <3333333

2009-12-06 @ 13:35:03
URL: http://isabelladahlback.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Jag gillar oxå han, fast jag gillar bäst hans låt trouble

2010-12-14 @ 16:12:58
URL: http://becksiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0