hejhej:)

Sry för dålig uppdatering men har varit iväg^^) först på morgonen hade jag bowlingmatch med laget:) o vi vann! hihi:) o sen så åkte ja o handlade med mami:) köpte värsta stoora chipspåsen till Hanna o mej:) Hon kommer ikväll klockan 20.40 :D från stockholm till västervik tar ungefär 4 timmar med buss-.- men man står ut:D
Pussar på henne!<3

juste min lilla tävling haha :P de va bara en som gissa /två men en av dom hade ej blogg:)/ och den som vann var Hanna ( http://hannsih.blogg.se) BESÖK HENNE NU! för hennes blogg är underbart fin och rolig :D en ''foto och kreativitets blogg :D'' läser den varje dag + följer den via bloglovin o de tkr jag att du åxå ska görA! :D seså besök henne nu o sluta läsa mitt babbel!

okej ha de bra o så uppdaterar ja mer sen ;D

här är vi :D provar ''snygga'' hattar<3

hihih Hannas ben är de längst fram med ljusa byxor o jag är längst bort med svarta tights^^ hon har svarta converse o ja röda så vi hade en av varje^^)
Hundarna som syns är henne o här är vi påväg ut med dom:D

Jag gjorde en skd rosettfrisyr på henne:) gick sådär^^

hihi:)

bilderna är från ngn månad sen när jag var hos henne<3 :)

puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0