Hemma ;)

Hellou :)

Nu är man då hemma efter en lång o as kul resa till Ullared! :D Köpt en massa saker! ;o haha men man kan ju inte åka dit o bara köpa lite right? ;> Ska de va så ska de va! elr wtf man nu säger..heh

Grymt kul hare iaf vart! Tack Alice för underbart sällskap! :) Mkt garvatacker inte bara från dej o mej! Även våra tokiga men extremt konstiga mammor! hahah kul va de iaf ^^

Körde fel ett par gånger men whatever? (de hade ja räknat me..)

Här kommer bilde rpå mina köp! obs detta är bara mitt sen kpte ju alla andra massa dom med! xD
Här ser ni ''övriga saker'' (kläer kmr sen xD)

-Marilyn Monroe tavla,elvis tavlor,svarta muggar,boken''När ja hör din röst',wii spel,4stkuddfodral,svartduk,pyssel set,två spraydeos,väska.

kläder. Svart skinnjacka,svartmössa,lila halsduk,en lila stickad tröja, en grå stickad tröja,svarta strumpbyxor,svarta leggings+lila, strumpor,overside jacka/svart,jeanstights,svart munkjacka,prickig pyjamas, gullig hundpyjamas.

hah tror ja fick med allt men nu till mitt absoluta favorit köp för endast 179 kr! :-D

EN BANAN TELFON! :D wie :)




De va allt för mej puss o hej<3 ;)


Kommentarer
Postat av: Isabella

shiit vad coola saker...jag vill oxå

åka till Ullared.

Det finns inget bättre ställe

än det. Kramisar isabella

2009-09-21 @ 07:03:49
URL: http://isabelladahlback.blogspot.com
Postat av: alice<3

Den där telefonen son du ville ha fick du ( I julklapp) hahah<3.



Men iallafall hade vi det skit skoj puss o kjam från alice<33

2009-09-21 @ 07:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0