mina top 5! kvinnliga o mannliga skådisar :D

jo de är sant varning mkt bilder :) (alla från google)

MINA TOP 5(NO SPECIAL ORDNING) KVINNLIGA SKÅDISAR!

-jennifer Aniston- känd från ''Vänner'' med i måmnga filmer-min favvofilm med henne är ''o så kom polly''


-Hillary Duff- känd från ex.LizzieMcGuire- favvofilm med henne är ''raise your voice''


-kate winslet-är såklart mest känd från Titanic!- favvofilm med henne självklart titanic<3


- Sandra Bullock-venne vart hon kmr ifrån men somrasaktuell med ''the proposal'' som är min favv0!


- Lindsay Lohan-känd från ex. 'Freaky friday','Herbey','Mean Girls'.- Min favvo med henne ''Freaky friday'':)



Så de var tjejerna nu övegår ja till dom manliga ouhh ;) haha nä.. xDutan ngn specill ordning

-Tom Cruise-as känd från ''Top Gun''- favvo film med ha¨n ofc ''Top Gun''(bilden från den<3)
snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg!

-Zac Efon-mest känd från HSM(highschoolmusical för er som nt vet xd)- Favvo film med han''17 again''
cutie:)

-Leonardo di caprio-mest känd från ''Titanic''(a)- favvo såklart ''Titanic''
han va sötare när han va ung! ;)

-Johnny depp-känd från ex.''kalle o choklad fabriken'' o ofc ''pirates of caribean''-''favvo pirtaes of caribean''
så söt när han spelar ''Jack Sparrow!'' :D

-Mikael Persbrandt- Känd från ''medecinmannen'' o ''Beck''-Favvo ''Beck'' :)








Sådär ;) blev ett långt inlägg men är ju borta hela helgen så blir då inget bloggande :/ men vi höres <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0