snart skola..-.-

Tänk så många otrpligt fina människor man har omkring sej? de är ju helt sjukt.
går absolit inte o förklara hur mycket jag älskar er! VÄNNER,familj släkt! sjukt enormt EXTREMT mkt kärlek till er!<3   För utan er? hur skulle de bli då? va skulle ja vara utan er? jo tack de vet jag!,INGENTING! inte ett skit utan er. Så ta inte dina vänner bara förgivet, va rädd om dom, visa att du älskar dina vänner som om de vore sista gången ni sågs för man vet aldrig, bara småsmå ord kan bli så stora att förstöra så mkt! Tänk på va du gör mot dina vänner, ja har gjort misstag som ja så djupt ångrar.. Men mina fantastiska vänner finns alltid där för mej! <3 Fiiifan va ja älsker er!<3


Blev ett ganska deppigt inlägg men de kändes så viktigt och de kom rakt ifrån mitt HJÄRTA!<3


Pusshej:)


Kommentarer
Postat av: my =))

hanna , du är bäst o det vet alla. o jag hoppas verkligen att vi ses när jag kmr till västervik =)<3

2009-09-21 @ 16:01:20
URL: http://mmyanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0