att inte glömma saker

Tänk så himla mkt man gör hela tiden, alla saker. Tiden du spenderar med dom du tycker om, dom du inte tycker om. För mej är min tid med min familj o mina vänner det viktigaste jag har. Dom betyder verkligen allt. När allt känns så där jobbigt som det gör ibland, då man bara vill försvinna ner i ett hål någonstans. Tänk då på något som gör dej glad lycklig älskad road. Tänk på en go vän eller något sånt. Ta vara på livet, ta mycket bilder o sätt in i album för att sedan om 10 år o längre fram kunna tänka tillbaka i livet. Jag fick en jätte fin present av Hanna min bästa vän nu i veckan, ett album med bilder på oss. från hela våran tid ihop. Jag blev jätte rörd av den o det kommer va en sån grej som jag kan kolla på när jag saknar henne som mest, då kan jag tänka på allt kul vi gör.

det jag menar är att ta vara på ert liv. Idag är första dagen på resten av ditt liv förfan! : D

Live the day like it would be your last day.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0