fysik.

oj oj oj vad roligt med fysik-prov på fredag! verkligen kul.. Jag ska försöka ta tag i skiten nu istället för sent ikväll, jag har värsta tröga hjärnan när de gäller fysik så de blir o plugga ''lite'' varje dag nu tills på fredag..kul verkligen kul.

fuck u fysikfan :D
hoppas ni fattar ironin i bilden.

Nej men jag ska faktiskt plugga hårt för jag hatar o få dåligt resultat på ett prov så vi glömmer vad jag sagt o säger istället: woho fysik-prov på fredag!!!!!!!!!!!!!! yesssssssssssss!.. :D
hmm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: rebecca

Aja du har ju rätt inställning i alla fall ;)



svar: Tack :)

Haha ja det är väl det jobbigaste me o gå i skolan. Helgerna är bara lördag+söndag. Jag älskar mitt jobb där jag har flexibelt schema. Som nu jobbade jag bara till fyra på lördag sen var jag ledig söndag och börjar inte jobba förrän onsdag! Så det är skönt :)

2010-04-26 @ 17:24:19
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: rebecca

svar: Riktigt mumsigt ;)

Ja det är rätt skönt faktiskt :) Det bästa är att man tjänar pengar ^^

2010-04-27 @ 17:40:07
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0