dagen :D

Hellooo :D tänkte berätta lite om min dag idag(måndag klockan är straxt tolv så vetinte om de kanske kmr stå att de är uppladdat på tisdagen då men detta är om måndagen:)

Först laddade jag med en härlig sovmorgon, skulle dock kunnat sovit längre men mami ville iväg:) vi drog oss ner till stan i snöyran(ush va jag hatar snö!!) Gick de vanliga varvet, vi har ju inte så mkt i lilla Viken tyvärr.. :p När magen började kurra sådär som den gör vid de folk kallar ''lunchdags'' men jag kallar ''frukost'' så gick vi till en mysig thai resturang o åt en god buffé till lunch :) friterade räkor o kyckling är så sjukt mumsigt :D försökte åxå lära mej konsten att äta med pinnar(vilket jag har testat typ 472987382738 ggr men aldrig lyckats) haha sen kom en gullig servitris o såg att jag höll på o fibbla med dom där sablans pinnarna o då frågar hon som en gud '' vill du att jag ska lära dej?'' o inte tackade jag nej, nu vet jag iaf hur man gör måste träna lite bara:)
Köpte en tshirt o två par örhängen bara :P
visar tröjan imorn istället :)

har även hunnit med o träna idag:) blev step, älskar känslan efteråt. då är man duktig :p

hare gött puss§§




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0