Darin söti<3

Hittade en jättegullig video med Darin gullet nyss o ni måste verkligen lyssna på den, han sjunger ju så himla bra! :D På denna video sjunger han ''se på mig'' som jan johanssen sjöng 1995 i melodifestivalen. Tror de är i ngn slags mellanakt han sjunger, Darin asså:)
mums! :D

Darin blev ju känd efter att ha varit med i Idol 2004, han blev tvåa (Daniel Lindström vann)

då såg han inte så katig ut..;)

såååå snygg!

de är ju inget snack om saken, han har förändrats jätte mkt :D he get´s better and better!

btw, han var ju med i melodifestivalen igår, någon som såg? själv hatar jag melodifestivalen så jag kollade inte de men ångrar lite nu när jag vet att han var med.. Men har iaf hört att han var bra av några :)

pussar :)

 


Kommentarer
Postat av: Clara

Ååh, vad söt/snygg han e nu. Tyckte inte om honom förut men nu gör jag det. XD

Sakar dig gmn. Längtar till v.9 när vi kmr ner. HAr ni sportlov nu??

2010-02-22 @ 20:01:26
URL: http://innoncence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0