anniehannabeckaalicejohannamyclaraälskar er

Igår var jag  då med min underbara vän Annie:) tänkte visa lite bilder på oss, vi har många fina minnen vi! vi har kännt varandra ungefär hela livet tror jag^^hon är 3 åe äldre än mej o ci har alltid bott grannar:D


hihi denna är så gullig;)












Annie är en av dom som betyder sjuukt mk för mej, ett stort tack till er som älskar mej för den jag är o jag älskar er för dom ni är:) Annie Hanna Rebecka Johanna Alice My Clara mina närmsta vänner.<3  ni betyder verkligen sjukt mkt finisar.



Kommentarer
Postat av: myy

du är sjukt bra som du är gmn<3 , jag älskar dig för den du är o kommer allid att göra <3. du & jag <3

2010-02-26 @ 07:39:35
Postat av: Clara

Saknar dig sjukt mkt gmn. Synd att vi inte kunde träffas mera D:

2010-03-07 @ 20:08:59
URL: http://innoncence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0