foto med Annie i lördags ^^

I lördags va Annie o jag ute på en liten fototur again :D kulkul, nu har hon skickat övre lite bilder men som vanligt skickar hon aldrig nån på sej själv, hon är värsta sötmajjan men skickar ingen iallafall, i dont get it :o yäh whatever ;) lite bilder på mej som hon knäppte dåra:) är nt särsklit nöjd men har man brist på ngt o blogga om så blire bra:D ah juste, har inget smink på mej på några av bilderna o håret har jag inte gjort något mä heller:) ganska ovaligt för min del på en fototur,men sminket är ju rätt obetydligt för den delen :p













oh happy day lixom. bjuda på sej själv kallas det va?















vissa är mer redigerade än andra o vissa inget alls ;)

flumma kan jag med:D --->>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0