vänskap är sjukt undebart

När hjärtat känns tomt, och allt hopp är slut.
Är det till dig jag mig vänder för att hitta ut,
Ur detta hål man kallar ensamhet...





För mig är du vädligt speciell .
Du är en sådan person jag kan lita på
Du är en sådan person jag aldrig vill ska försvinna
Du är en sådan person jag inte kan få nog av .
Du är en sådan person jag alltid skrattar med.
Du är en sådan person jag vet alltid kommer finnas vid min sida .
Du är en sådan person jag vet jag kan berätta allt för.
Du är en sådan person jag kallar bästavän!



vill bara säga tack till mina vänner för att ni alltid finns där för mej, älskar er så sjukt mkt. hjärtahjärtahjärta


Kommentarer
Postat av: myyy

hanna gmn <3 . jag finns alltid för dig alla stunder dygnet runt<3

2010-01-17 @ 20:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0