o m j a g v a r s o m d u . .

Hej där! Klockan är nu 00.21, o de var meningen att jag skulle skriva dehär innan 00.00 men så blev de inte hihi. Jag tänke lixom skriva om idag som nu är igår. typ. Så nu vet ni att idag är igår :]

Idag vaknade jag upp runt elva för att snabbt fixa mej i ordning o dra ner med kära mami på stan en sväng, inhandlades ett linne,två tröjjs o en skjorta som jag alltihopa visar imorrn (som är idag hihi) Efter de drog jag vidare till my friend Lovisa där de väntades bak,snack,film o massa skratt! trevligt :D

- för dagen var att de har regnat o mullrat hela dan till o från :(


I want  s u n s h i n e  för då blir jag såhääääääääääär glad: &dampig..







Ciao!




Kommentarer
Postat av: Linnea

såhär glad,dampig och bruuuun;)§

2010-07-20 @ 09:30:34
URL: http://linneastess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0