<3 robbie williams

Tjusan:)
Skoldagen är avklarad o det känns skönt såklart, för en stund sen drog jag igång datan o klickade upp Spotify, började lyssna på min lista o började med Robbie Williams Angel. Då jag inte hade något viktigt o göra så började jag kolla på klipp på youtube med Robbie, nu undrar ni (säger vi) gillar du Robbie Williams? ja! tycker verkligen han är underbar, o rösten så jäkla härlig! När jag satt där o klickade runt på klippen så kom jag ihåg att jag har kollat på domdär massa gånger förut haha. Men asså tänk o stå på en sån där stor scen o alla bara skriker oavbrutet o de är folk precis överallt fyfan vad jag tycker det är coolt. Skulle mer än gärna gå på tex en Robbie Williams konsert.

tex denhär, gud jag ryser. Hör hur alla bara sjunger med!

Angels

denhär är dock den absolut coolaste. Han tar upp en tjej från publiken o hon bah: OMG herregud det måste ha vart den lyckligaste dagen i hennes liv, lixom han bara pekar på henne o ler. åh han låter så jävla tacksam både när han sjunger o pratar, han visar det på ett så himla fint sätt asså att han gillar vad han gör o sina fans.
(lite dåligt ljud på denna)

Come undone

åh den här snyftade jag till nyss, hihi. Men så himla fint. O när han börjar sjunga hör man att det skär sej lite men det gör ingenting alls för han är så jäkla söt som visar känslor.

en liten bit av Feel

Det här är dö coolt ju! Flash fårn massssa kameror!



En av mina favoriter!
Inte så bra kvalite men ni måste ju kolla på han! haha som jag gör.. kolla hur han äger scenen lixom :D

Monsoon

Gillar den här texten så jag slänger in den med.

I've sung some songs that were lame
I've slept with girls on the game.
I've got my Catholic shame
Lord I'm in purgatory
Basically it's all come-on talk for me

I wasn't me when we met
You haven't lost my respect
I'm here to serve and protect
What shape of insanity
Keeps leading you back to me?

So put your hands across the water
Oh mushroom
Monsoon
Come soon

Don't wanna piss on your parade
I'm here to make money and get laid
Yeah I'm a star but I'll fade
If you ain't stickin your knives in me
You will be eventually

To all you Sharons and Michelles
With all your tales to sell
Save your meat money well
I'm glad that spending a night with me
Guaranteed you celebrity.

And I can't talk in a crowd
When I'm alone I'm too loud
You've done your daddy's proud
Thank you for keeping me company
You've all been so nice to me

So put your hands across the water
Oh mushroom
Monsoon
Come soon

Oh Lord
I feel
Nothing
I know much smarter men
Never got this far

I got too many regrets
I've smoked too many cigarrettes
I've had more blondes than brunettes
I'm not expecting your symphathy
But it's all been too much for me

So put your hands across the water
Oh mushroom
Monsoon
Come soon



Kraamar på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0