annie&hanna

Nu ska jag snart dra mej till min kära vän Annie :) jag har kännt henne i hela mitt liv faktiskt o det är helt sant. Vi har bott grannar hela livet för den delen också^^ Våra föräldrar flyttade in nästan samtidigt o därefter fick dom barn, Annies föräldrar fick Annie dåra o mina föräldrar fick min storebor Adam, 2 år senare får Annie en lillebror, David, o sen ett år efter det kom jag! hihi. Så det skiljer alltså 3 år mellan oss men det gör inte oss ngt:) Idag går David och jag i samma klass, och våra familjer umgås ofta.
(bilderna är tagna från mitt album så dom blir inte så bra haha)










och såhär ser vi ut idag:) (bara att annie är blond nu igen)







Real friendship never die. <3



Kommentarer
Postat av: iisabella

gulliga hanna. <3

2010-05-07 @ 22:29:38
URL: http://isabellaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0