let it snow let it snow let it snow

Gokväll fellas :)
Äntligen är jag klar med lite av veckans alla läxor o annat..dock finns det en hel del kvar. Känns som att jag ska hinna mä hur mycket som helst men egentligen hinner jag inte ens hälften haha. Idag började jag iallafall o handla lite julklappar men är jag ensam om att tycka det är himla svårt o komma på något bra? inte klar på långa vägar men någonstans ska jag börja hihi. Nu peppar jag the good wife om en halvtimma, innan dess ska ja tända massa mysiga ljus o kolla till mami som jag så snällt har smittat med feber o hosta.
mobilbilder från söndags, himla mycket mer snö nu!
It doesn't show signs of stopping
And I've bought some corn for popping
The lights are turned way down low
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0