still november

Hola! snön bara fortsätter falla men mysnivån stiger som bara den :D fast nu kan de ju räcka mä snö för ett tag..
Iaf så börjades min dag med match, surt nog förlorade vi men det är sånt som händer ju. Efter det blev det massor o göra i hallen då becka jag o alice skulle hjälpa till o fixa inför massa barnkalas hihi. Asbra mä lite extrajobb där ibland. Juste sen när jag kom hem skulle jag ha tag i min plånbok men hittar den inte så jag typ sanerade hela rummet(vilket dock behövdes) men intefan hittade jag den.. smsar linnea o frågar om den är där men hon hittar den inte heller o då städa jag ännu mer men utan resultat.. sen när jag gett upp kollar jag mobilen o hos vem är den då? haha sötis, nu kan jag va lugn.
Ha en fin söndagskväll folks


glada vänner on work :D


Kommentarer
Postat av: becka (A)

va du tvungen att ta den -.- xd

2010-11-29 @ 18:18:59
URL: http://beckaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0