sundayyyy

Hej alla glada :) Sämst uppdatering i veckan då jag först va hemma måndag&tisdag, gick till skolan dom andra dagarna men jag har haft feber typ varje kväll o frysit som en gris seriöst. Va hos doktorn igår för o kolla up de o han trodde att de kunde va något litet virus men inte säkert, fick pencillin iaf så nu ska jag bli bättre tack :)

Annars va vi inne hos grannarna igår o de va trevlans som vanligt, kolla Annies blogg här! Om en stund åker vi till farmor&farfar o träffar lite släkt + att de är fars-dag o jag känner att de vankas gosaker hihi.


Kommentarer
Postat av: annie

du är min lilla sötnöt, obeskrivligt hur mycket jag älskar dig! <3

2010-11-14 @ 17:02:10
URL: http://anniedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0