Orphan

Gårkvällen spenderades hos Ida, tillsammans med en bunt tjejer till :) Två skräckfilmer o himla mycket skrik blev det iallfall, hihi. Den första filmen I still know what you did last summer, va inte såå läski men sen när vi drog igång Orphan vart det panik. Fy asså vilken jeeevla psykfilm. Ida o jag gömde oss mest under en filt, wops.
Alltså, det finns en drös bilder från kvällen men dom flesta borde stanna i sin mapp i min dator tror jag hih.
Studsmatta är så satans kul, de kan då ingen säga emot :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh, jag har oxå sett orphan. Såg den hemma hos en kompis sent på natten när jag skulle sova där. Det blev lite problem med att sova..... haha



Kram

2011-04-10 @ 21:51:09
URL: http://klarawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0