deppig som en novemberkväll

Jag känner mig inte helt på topp idag, trött o hängig av olika saker. Hade iallafall en kul dag&kväll igår :) Johanna o jag gick runt i affärer, fikade o åt lunch tills jag mötte upp pojken o hans friends, o johanna gick o fick autograf haha. Tittade Rix Fm på kvällen, dansade o sjöng. Vid nio var jag tvungen till o gå för bussen gick runt halv tio, galet mycket folk! Fick säga hejdå till pojken, jobbigt värre. Bussresan hem var äventyr, Johanna var borta (hade inte en aning om vart hon va) jag var världens mess typ. Wuh liksom. Det med Johanna löste sig sen dock, åkte samma buss från Oskarshamn iallfall ;)
''Your like a rush, your like a drug, it's just the sight of you''
Since i met you im a victim of disaster, and now im waiting for a text, call, whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0