glöm dom som vill sänka dig

Jag har sagt det förut, jag försöker påminna dig så gott det går. Påminna dig om hur mycket du betyder för mig.
Om hur glad jag blir av att träffa dig, och om hur mycket jag älskar dig.
''En god vän går först, som finns vid din sida när sommar blir höst.''
Du är unik, på ditt egna vis. Du som känner mig så väl, att vi skickar sms samtidigt om samma sak. Du får mig att se allt lite mer spontant, du får mig att känna någon trygghet. För jag vet vart du finns, och framförallt så vet jag att du finns. Jag skulle vilja ge tillbaka så mycket till dig, efter alla gånger du hjälpt mig upp på bena igen. Jag säger tack, för att du är du. Och att du låter mig vara jag. Tack för att du finns där.
Jag älskar dig vännen, finns hos dig, och jag kommer aldrig att lämna dig. Du är en sådan man vill göra allt för.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0