det kanske kommer kännas, det rår jag inte för

Vart en riktigt bra dag idag, som nu har blivit igår.. Ida & jag hyrde film, den var väl inte sådär jättemycket för världen men helt okej ändå! Pratade om lite smått o gott sådär, hade mys helt enkelt. Du är döbra vännen.
Cyklade från ena sidan av stan till andra i mina zebrarandiga gummistövlar, hur snyggt?!.. Bytte kläder lite snabbt o trampade iväg till träning. Senare på kvällen kom Johanna förbi en sväng, trevligttrevligt. Känner jag mig själv rätt så sitter jag uppe någon timma till innan sängen väntar. Imorgon kommer en riktigt saknad pojke o stannar ett par dar, mysmys. Puss!
Från en knasig junikväll, herreguuud vad bilder i den mappen som inte var bloggvänliga, hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0