-livet är för kort för att slarvas bort


Glad jag från tidigare idag.
Startade upp min dag med sovmorgon precis som vanligt när det är lov, beste. Kännde sen att jag inte vart ute på lite förlänge så satte in hörlurarna o bara gick en stund innan jag mötte upp världens bästa Annie o gick ännu en bit med henne♥ Vid tre cyklade jag till stan för middag hos mormor o morfar, lovar att jag inte gick hungrig därifrån.. Nu har jag till slut hamnat här vid skärmen igen, gillart. Det var min dag de, frågor på det? Näh tänkte väl så, hoppas ni mår bra skruttisar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken söt bild på dej Hanna! :D kram!

2011-12-29 @ 20:30:49
URL: http://liseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0