-




Håller på o fixa mig då jag o familjen minus en ska iväg på någon julmiddag tillsammans med
några andra familjer, kan bli trevligt. Kan inte bestämma mig för om håret ska vara helt nedsläppt
eller draget åt sidan så mitt nya assnygga örhänge syns, världsproblem i know. Justdet, fick en anonym kommentar om vart klänningarna i inlägget under kommer ifrån och svaret är nelly. Vi fårse hur vidare
vi hörs ikväll, imorgon ska jag iallfall upp tidigt för att kanske köpa första julklapparna innan jobb vid 12 tiden, hejdå sovmorgon. Vill även passa på att gratta min fina vän Louise på hennes 14-årsdag, loveu.
Hoppas ni mår bra och får en fin kväll, puss ut.


Kommentarer
Postat av: kajsaa

du är ju grymt snygg alltså!

2011-12-17 @ 13:08:08
URL: http://kajsamedettk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0