new in

Riktigt nöjd med köpen, letat efter svarta enkla brallor länge nu oså hittade jag ett par enkla snygga och framförallt billiga på HM, 99 kr, vilket kap! :] Det vita linnet är samma modell som det randiga (vita&rosa) som jag köpte tidigare i veckan, 80 kr på HM. Den rosa collagetröjan kommer från Lager, oså böckerna.. hihi jag har egentligen ingen aning om varför jag köpte dom, men jag antar att här ska det läsas.., dom verkade bra iallafall :)
Vilka ska kolla på Melodifestivalen då? , inte jag.

Kommentarer
Postat av: Beauty Blog

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-13 @ 15:32:30
URL: http://beauty-blog.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0