Sundayyy

Min söndag har varit grym :), hoppas eran mä har varit de. Började med match o satan så bra vi va! alla vi girls spelade riktigt bra vilket alltså ledde till vinst, wäiii. Jag snittade 204 o hade 816 på 4serier, & ni tänker 'okej.' men dehär skriver ja för att ja är såhääär glad för mej själv & laget även att jag vet att ingen bowlingintresserad/nörd as me ( o alla andra bowlinglovers) läser dehär :), (förutom tjejerna från laget) . Complicated. Anyway så var de en bra start på dan!
Nu väntas Solsidan med family & choklad. hihi


Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Åh tack så mkt :)

2011-02-21 @ 08:34:01
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: Emilia

nu kan du vara med och tävla om bloggsvar på min blogg, gå in och följ infon för att delta.



lycka till!

har du några frågor, fråga bara i mitt bloggsvar. :)

2011-02-21 @ 10:50:40
URL: http://liljedahlsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0