Årsresume 2010 del 1

Kör på en liten efterbliven årsresume av 2010 enjoy.
Jag har typ inga bilder från början av året o minnet räcker inte, så jag tar det kort.
Annie o jag fotade mycket i snön, som de fanns massor av. Jag lärde mej att fota vatten o tyckte de va coolt. Många promenader när snön smält med Rebecka, åt massor av BJ. Åkte till Hanna o hade mysigt.
Maj: Jag fortsatte äta massor av glass, gick ut o fotade i vårsolen med Johanni. Träffade Klara från Stockholm o hade kul. Fotade med Annie men denna gång inne. Grillade första gången för året, mumma! Åkte till Stockholm o spelade sverigefinal. Gjorde årets första bad med Beckis, kallt vill ja lova!
Juni: Slutade skolan o drog till kolmården till faster med kusiner. Fotade massviss av blommor, o glasögon då hih.Vad mer? jag vet inte minneslucka. heh
Juli: Gjorde mitt livs bästa resa till Turkland med bestfriend o det va bäst. Åkte ut med båten o va brun som en kaka, pepparkaka. Solade. Solade lite till. Hanni kom o vi gjorde den årliga fotograferingen. Fotade med Annie i vinden, o högt gräs. Gav mig på såkallade hoppbilder men de visade sej inte vara min grejj. July ruled.
Andra delen kommer snart hihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0