årsresume 2010 del 2

Här kommer sista halvåret:)

Augusti: Var ute så mycket jag kunde, träffade Johanni,Alice o Rebecka en halvsolig dag. Bjöds på tjejkväll hos linnea o träffade fina Ida o Erika första gången. Blev springtoki o köpte löparkläder, allt i form av knallrosa. Åkte till Gislaved på läger. Njöt av sista sommarlovsdagarna, sen drog skolan igång o det blev första terminen i 8an.


September: Skolan var igång o jag tröttnade redan då på läxor o prov. Fotade i fint väder med Annie. Blev outfit tokig på bloggen o 70%av inläggen handlade om dagens outift. Hade mina converse till precis allt. Började ha olika uppsättningar i håret, som jag ångrar nu. Hatade mitt 'jobb' extra mycket.


Oktober: Fotade härliga höstbilder med Beckis. Fortsatte min outfitexplosion. Fotade hösten i skogen o gömde mig i vantarna. typ. Gick runt i mamis underbara kofta från Rut.mfl. Släppte min grejj på uppsatt hår o hade nästan bara utsläppt. Upptäckte att locktången kunde användas till vardagar också. Älskade min svarta stickade mössa.


November: Snön började falla. Jag älskade tomtegröt och åt det varje dag. Slutade min outfitexplosion. Åkte till bästavännen i Stockholm o hade mys. Shoppade med hanni. Blev smyckestokig. Hade ett par fina häng med Linnea.


December: Umgicks endel med Annie. Fick apläskiga utslag på mage o armar. Pyntade julgranen. Älskade julen  totalt. Gick promenad i många minusgrader med Linnea. Hade julafton med Johanni o lekte med lilla hunden Elsa. Firade jul i en svartglittrig klänning jag fått från Beckis. Fotade med Annie o frös bort mina tår. Träffade My. Hade tjejkväll med My,Alice o Beckis. Köpte en snygg klocka. Hanni kom(o är kvar hih) vi bakade chokoladi bollar o mysade. Var allmänt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0