för allting har en början och ett slut, allt

Regnet öser ner, om det skulle vara någon som missat det. Sitter med blandade kännslor idag(därav dagens uppdatering). Längtar nå galet efter min soulmate och resan vi drar iväg på i helgen, samtidigt som tårar runnit enheldel idag. Min älskade,underbara,härliga farfar har efter en tid på sjukhus somnat in. Känns förjäkligt att en sjukdom kan bryta ner en människa så snabbt, kunnde levt så många år till. Men nu lite som en lättnad då han får det bättre där han är nu, vi har ju kvar minnet av han. Och vi har ändå varit förberedda på det som hänt, jag har redan gråtit floder, varit deppig o den biten vilket gör att jag kan se det på ett annat sätt nu. Han slapp lida, o somsagt minnet av han stannar kvar. Det kommer kännas så himla tomt, och saknade har redan börjat. Det kommer jag inte ifrån. Det är i ett sånt här läge jag verkligen ser vad jag har, vilka som betyder för mig och hur mycket jag verkligen älskar dom. Ni vet vilka ni är. Verkligheten har kommit ifatt mig och jag måste inse,
att han är borta.Ta vara på tiden med dom du älskar, livet har ju liksom inget facit. Känns skönt att få komma bort ett tag, glömma allt för en stund. Jag ska börja packa nu om en stund, till värmen.Till dig som läst ända hit, det här är vad bloggning är för mig. Skriva av sig när man verkligen behöver det, för sin egen skull.
Vila i frid farfar, vi älskar dig♥
Tumblr_lobynizho01qlx2d0o1_500_large

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Ta hand om dig! kram

2011-07-15 @ 12:16:10
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0