Sverige, vi är tillbaka

Hej finisar! Klockan 3 landade vi i Sverige imorse, trötta tjejer idag.. Resan har iallafall vart så himla bra, hur varmt som helst, sol, bad o allt dedär som hör till. Jag sitter uppe i hannas rum på Lidingö just nu, stannar en natt till för att imorgon rulla hemåt Västervik, som också är det riktiga hemma. Saknar er därhemma och det ska på det sättet bli skönt att åka hem, samtidigt som jag precis lämnat en hel bunt fina människor i Turkiet och imorgon måste säga hejdå till min soulmate. Tackar dig för en fin vecka, du är så bra. Nu vet ni att jag lever, ha det fint så hörs vi imorgon:)
Igår på vägen hem på flyget fick vi mer information om vad som hänt i Norge(hade hört lite i Turkiet). Så fruktansvärt. Svårt att förstå. Så hemskt. Skickar all min omtanke till Norge, framförallt till familjerna som förlorat någon i massakern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0