Dag 1- bertätta om dig själv

Ja hah, hur ska man börja? Jag heter iallafall Hanna Elisabeth Hallberg. Bor tillsammans med min mamma&pappa plus min 3 år äldre brorsa + en knäppis katt vid namn Lisa. Jag är född 97 men hoppade över en klass i lågstadiet så går andra terminen i åttan nu, vilket jag trivs jättebra med. Älskar att vara med mina vänner men når ibland en gräns då jag bara längtar efter att få vara ensam, typ sitta uppe vid datan hela natten o bara vara ensam.
Sedan fyra år tillbaka ungefär spelar & tävlar jag i bowling som är ett stort intresse. Jag är en tänkare och tror alltid jag ska hinna med mer än vad jag verkligen gör. Älskar att kramas och få vara med dom jag kan vara mitt riktiga jag med, dvs mina vänner♥ Min allra bästa vän heter Hanna Jonsson & är en helt obeskrivligt fin människa, det värsta är att vi bor 4 timmar ifrån varandra. Hon i Stockholm jag i Västervik. Men det här har inte varit något hinder för oss, vi tar vara på den tiden vi får med varandra, kan säga att den här tiden är den jobbigaste, alltså mellan jullovet & påsklovet då vi inte har sportlov samtidigt, det jag skrivit nu kan jag inte prata om i verkligheten då jag tycker det är sjukt jobbigt eftersom jag saknar henne något otroligt. Mina vänner i västervik är sjukt bra och det är dom som håller ihop min vardag. Förövrigt älskar jag godis, jeans & pärondryck.
grattis till du som orkade läsa!

Kommentarer
Postat av: Lovisen

Tack! Det är jag på bilden, och jag ställde in kameran, kollade ljuset och instruerade min sambo att bara hitta fokus och trycka på knappen.. :D

2011-03-12 @ 10:44:05
URL: http://lovisens.blogg.se/
Postat av: Kajsa

- Tusen tack! Väskan är från kappahl :)

2011-03-12 @ 10:59:02
URL: http://fashiontrend.blogg.se/
Postat av: hannaj

Jag älskar dig putte. veri much.

btw, du fick mig att älska pärondryck också!!!!!!!!!!!!!! (jag gillar utropstecken.)

2011-03-12 @ 11:10:29
URL: http://sayhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0