dag 3- berätta om en resa.

En resa. Hm kommer ihåg mest från den i somras så den tar vi. Åkte till Turkiet i juni/juli sommaren 2010 med bästavännen, hennes mamma & syster. Jag tog bussen till Stockholm och Hanna en dag innan resan, kommer ihåg hur uppspelta vi var haha, satt uppe halva natten o spelade sims. På morgonen åkte vi till Arlanda och gick snart på planet, den flygresan var en aning speciell .. planet var värsta slitet o det såg ut som vingarna skulle ramla av, i sätet brevid oss satt två killar i tjugofemårsåldern typ som kollade in hannas syster hela resan haha;), när vi äntligen kom fram möttes man av dendär utlandslukten. Väl vid lägenheten vi skulle bo i blev hanna och jag lite skeptiska då det såg ganska ruttet ut (lite turkisk standard typ) men vi ändrade oss med tiden då vi kom på att de bara va mysigt:).
Vi åkte tll stranden varje dag, badade i vågorna, åt mat, shoppade o ja gjorde allt man ska göra på en solsemester. Sista veckan flög vi parasailing (säger man flög?) o det kommer jag aldrig glömma! Resan bjöd på hur mycket skratt som helst, inte minst när hanna drog ner hela gardinen som va typ 3 meter, eller när vi fick en oinbjuden gäst på middagen som inte kunde engelska knappt.. Längtar tillbaks otroligt mycket. Det var helt klart min bästa resa :)

Kommentarer
Postat av: hannaj

älskade resan biiiiiiig time! <3

2011-03-13 @ 20:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0