dag 5- berätta om en barndomsvän (reagarade du på att de rimmar?)

När jag hör ordet barndomsvän är Annie den första som kommer upp i mitt huvud. Hon är 3 år äldre än mig alltså lika gammal som min bror. Vi bor grannar med varandra och det har vi gjort hela livet. Våra föräldrar köpte hus samtidigt o då kom hon & min storebror till världen, 2 år senare kom Annies lillebror (som också är en barndomsvän) , ett år senare kom jag lite lagom efter sådär haha! Ända sen dess har vi kännt varandra o jag vet inte om det kan bli mer barndomsvännigt? Annie är en av de ärligaste o personligaste människorna jag känner. Till sättet är vi ganska lika, tex är vi båda väldigt desperata att kramas hih. Vi älskar dom gammla goa filmerna o gråter till nästan alla, särskilt titanic. Vi har sett filmen hipphipphora säkert 20 gånger men har inte tröttnat än. Vi sitter o kollar parodier på youtube hur länge som helst o skrattar lös. Har raptävling o ja om jag fortsätter skriver ja en ny bibel. Det bästa med henne är att hon alltid finns där, är på min sida och att hon älskar mig för den jag verkligen är. Hon & hennes familj ligger mej varmt om hjärtat (låter fett töntigt men det är så, ja lovar) Så ja, min barndomsvän det är Annie. Jag älskar dig.
längesen.
2009
2009

2010
AnnieDanielsson&HannaHallberg. föralltid&förevigt vi.


Kommentarer
Postat av: Annie

Hanna! vet inte hur jag ska börja svara dig på det här, blev så oerhört glad och rörd! Du har alltid funnits för mig och jag älskar verkligen dig! (Går inte att beskriva hur mycket)

När jag är med dig känner jag mig trygg, jag kan prata med dig om allting, vilket känns väldigt "super-skönt"!! Vi skrattar jämt ihop och har samma sjuka humor dock, hehe.

Men du ska bara veta att du är som en exrta familj för mig! slår vad om att jag skulle kunna skriva två biblar om fina saker om dig!

Älskar dig min underbara vän!



P.S

jag kollade på hip hip hora idag ;)

2011-03-15 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0