dag 7 berätta om någon/några/något du saknar.

Eftersom jag missade en igår kör jag två idag istället:) Berätta om någon/några/något du saknar, inte alls svårt att bestämma faktiskt. Något jag saknar är Gislavedslägret, det är så sjukt kul även att det är ganska hård träning. Det mesta av folket där är helt amazing mä, så några jag saknar är dom. Helt klart. Sen saknar jag bästisvännen Hanna, o lilla My, helt underbara o så saknade. När vi ändå är inne på att sakna kan jag berätta för er att det är bland det värsta jag vet, men samtidigt fint på någotsätt? Orkar inte riktigt förklara men om man saknar någon är dt ju för att man tycker om den oså. ''Att en resa så kort gör att du är så långt bort, mellan oss finns en hel värld trots en kort väg.''
skapligt många ♥ på er!

Kommentarer
Postat av: myy

saknar dig också gumman! du är sjukt bra <3

2011-03-18 @ 16:35:14
URL: http://mmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0