new in

Hallo lördagslovers:)!
Imorse drog mami o jag iväg till Linköping för shopping, o gud va mycket mer det finns där än här. Hittade en heldel fint men blev även inspirerad till sommaren, sommar tack?.
Detta har nu en plats hemma hos mig:

















De va de tror jag:), jo ett par vita höga converse också. Som jag letat efter läänge, men alla femmor verkade va slut haha, så äntligen. Ikväll har jag även hunnit med ett inkik hemma hos världensbästa granne Annielove.
Imon vankas det match så lär vara lite busy..
Vad tyckte du om mina köp?



Kommentarer
Postat av: Klara

Sjukt snygga grejer!!!



Kram Klara

2011-03-22 @ 19:37:24
URL: http://klarawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0