svar till anonym

Fick en fråga häromdagen,

Visst kan jag de:) Jag tränar tillsammans med mina teammates två gånger i veckan, sen spelar vi match varje helg med några få undantag. Laget jag spelar i nu består av mej & 5 andra glada tjejer, vi är från 13-16. Just nu spelar vi i ett fyramanna-lag i en serie här i småland, det kommer dock förändras till nästa sesong men mer om det då:) När vi inte spelar seriespelet har vi andra tävlingar på g, alltså ganska fullt upp hih. Hur bra jag är kan jag inte riktigt svara på haha, men jag har spelat 4 år, har egna grejjor sen får du dra slutsatsen av det. Kom o kolla på en match vetja, hih. Iallafall gillar jag det galet mycket, o bäst av allt är girlsen i laget:), hoppas du fick lite svar.




Kommentarer
Postat av: samma människa

åhå! nice ;) har du kommit högt upp i nån "stor" tävling? :D

2011-03-30 @ 14:34:22
Postat av: Anonym

åhå! nice ;) har du kommit högt upp i nån "stor" tävling? :D

2011-03-30 @ 14:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0