i was sitting by my self alone

Satan va snabbt dagarna går? Nyss var det lördag o måndag, nu är det visst tisdag kväll.. Skönt egentligen eftersom varenda kotte vill ha lov & fina sommardagar :) Min dag idag har spenderats med min saknade Annielove, härligt att se na! Solade lite, tog igen massa prat & kikade film med två classmates varav en, bror till mitt hjärta Annie. Härlig dag alltså! Imon blir det inte värre då jag har en lektion o börjar typ tjugo över elva ;) Efter de ska Rebeckavännen med mej ner på stan o panik hitta en klänning till mej..hueh, efter det lär det bli sol & kanske bad med världens beste Beckis, grym brud.
''And love is blind and sometimes a fool''
''And though the love of spring was in the air
My heart for her refused to care
A lock was there and she couldn't lock it up
It can be oh, so kind, and just as cruel''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0