Letar efter nåt att säga som kan ändra allt.

Jag har så sjukt fina underbara älskade människor runtom mig, jag har flera saker som ja verkligen ser fram emot.
Jag är frisk, mina nära o kära är friska. Jag har en mamma&pappa & en underbar storebror, världens bästa släkt. Och
så otroligt fina vänner. Jag har det jag behöver. Ändå är det alltid något att orora sig för, alltid något att
klaga på, något att inte må bra över. Jag är rädd för att förlora någon av dom jag älskar, jag tänker ofta på hur
det skulle va utan olika personer som har stor betydelse i mitt liv och den tanken skrämmer mig. För jag kan
inte handskas med döden, jag tycker det bokstavligen är as jobbigt. I mitt 14åriga liv har jag varit på en begravning,
och jag vill egentlige aldrig mer uppleva det. Jag kan gråta utav bara tanken. Jag tänker också ofta på hur lite
man vet av vad som kommer hända, när man kommer förlora vem oså. För människor dör, även att vi inte vill det.
I det spåret tänker jag mycket på min 90åriga gammlamormor som betyder gälet mycket för mig, jag vet ju att hon
är inne på hennes guld år, hur blir livet utan henne? 90 år men vilken glädjespridare, det värsta är när jag ser
smärtan i hennes ögon. Dumma bensår.Jag får ofta dåligt samvete för saker jag gjort eller sagt, kanske sårade
det någon fast den inte sa de? Ångrar många saker i efterhand o tänker alldeles för mycket, sån är jag. Försöker
få mig själv att tänka att allt händer av en anledning, vi blir starkare av våra motgångar. Man klarar mycket mer
än man tror, bara man har någon att klara det med. O det har jag, jag vet vart jag har er.
Ta vara på det du älskar, kolla dej omkring o se hur mycket undebart du har. Berätta för dom du älskar att du
gör det, för alla behöver höra det ibland.
Stort grattis till dej som läste det här, för egentligen är det en note to self..
Jag har så sjukt fina underbara älskade människor runtom mig, jag har flera saker som ja verkligen ser fram emot.
Jag är frisk, mina nära o kära är friska. Jag har en mamma&pappa & en underbar storebror, världens bästa släkt. Och
så otroligt fina vänner. Jag har det jag behöver. Ändå är det alltid något att orora sig för, alltid något att
klaga på, något att inte må bra över. Jag är rädd för att förlora någon av dom jag älskar, jag tänker ofta på hur
det skulle va utan olika personer som har stor betydelse i mitt liv och den tanken skrämmer mig. För jag kan
inte handskas med döden, jag tycker det bokstavligen är as jobbigt. I mitt 14åriga liv har jag varit på en begravning,
och jag vill egentlige aldrig mer uppleva det. Jag kan gråta utav bara tanken. Jag tänker också ofta på hur lite
man vet av vad som kommer hända, när man kommer förlora vem oså. För människor dör, även att vi inte vill det.
I det spåret tänker jag mycket på min 90åriga gammlamormor som betyder gälet mycket för mig, jag vet ju att hon
är inne på hennes guld år, hur blir livet utan henne? 90 år men vilken glädjespridare, det värsta är när jag ser
smärtan i hennes ögon. Dumma bensår.Jag får ofta dåligt samvete för saker jag gjort eller sagt, kanske sårade
det någon fast den inte sa de? Ångrar många saker i efterhand o tänker alldeles för mycket, sån är jag. Försöker
få mig själv att tänka att allt händer av en anledning, vi blir starkare av våra motgångar. Man klarar mycket mer
än man tror, bara man har någon att klara det med. O det har jag, jag vet vart jag har er.
Ta vara på det du älskar, kolla dej omkring o se hur mycket undebart du har. Berätta för dom du älskar att du
gör det, för alla behöver höra det ibland.
Stort grattis till dej som läste det här, för egentligen är det en note to self.

Kommentarer
Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-05-13 @ 17:03:22
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: Annie

du är söt min älskling!

2011-05-13 @ 18:44:44
URL: http://anniedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0