new in & desperate housewives

Gokväll på er :), jag har hamnat framför teven & desperate housewives tillsammans med en kopp oboy.. mycket skönt. Skolan har haft operation dagsverk under dagen, man ska alltså göra någon form av jobb och tjäna en slant på det. Pengarna ska skolan skänka till någon skola någonstans. Jag & Becka cyklade iväg till hallen (vårt andra hem typ?) för o hjälpa till lite, inget jobbigt precis. Annars har jag hunnit med att köpa tapeter till nya rummet och avslutning på bowlingsäsongen typ :).
Fick även med mig ett linne hem från Beckis, jättefint. Ska bara betala de också hihi..

Bilden gör det inte riktigt rättvisa, men färgen är lovely.


Kommentarer
Postat av: Qbrium

Åh, basic kläder är ibland det bästa som finns! :) Ett plus är ju att det är helt inne med färg till sommaren :)

2011-05-10 @ 22:29:17
URL: http://4u-yourspace.blogspot.com/
Postat av: Qbrium

sv: Jag använder det istället för olivolja - som annars är väldigt bra för huden. :) annars skulle ju inte företag marknadsföra att de har olivolja i sina produkter. :) Tack för din kommentar!

2011-05-11 @ 20:24:17
URL: http://4u-yourspace.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0