tema kääärlek

Hejsan hoppsan! Mina fredagsfeelings ligger på topp idag, härligt :) Skolan var väl inte så väldigt intressant mer än att jag klarade motionsmålet på 3.6 km wuhu bra hanna, (egoboost..) Framåt kvällen är det nog tänkt att kila bortåt Annielove för lite fredagsmys, fin tjej dedär alltså. Anledningen till detta inlägg var egentligen att jag skulle anmäla mig till Ida Karlssons tävling där temat är kärlek.
Valde den här bilden just för att hon ser alldeles för söt ut och visar upp sin otroligt charmiga klia-öron-stil..
Nejmen alltså, Lisafisapäronplutten är min bebis och ja, kärlek till henne liksom.♥ dedär skulle vara en motivering hihi.
Anmäl dig du också hos Ida ! :]

Kommentarer
Postat av: bowlareeeee

åherre läste först "team talang" på din rubrik ;) är du med i det?

2011-05-27 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0