what if we could go back in time

Mitt nya rum börjar bli färdigt o det känns riktigt skönt! Kommer visa bilder, men vill att det ska va heelt klart först :) Söndagen har varit som den ska, lugn&skön.. Har egentligen ingen lust alls för skola och måndag imon, what to do what to do. Hoppas på att både mina saker från Hm & Nelly kommer tidigt i veckan, förjekla tråkigt o vänta liksom hihh ;) Avslutningsklänningen är beställd men gör som dom flesta, visar den på rätta dan istället!
Då min dag varit så seg finns inga bilder o visa men tittade tillbaka sådär ett år o hittade bilderna här nere på Annie&mej, måste säga att vi har förändrats endel hihi:)

Kommentarer
Postat av: Annie

Älsklings-söt-nöt!

Vill träffa dig min pluttah!

kan du i veckan? :*

kram!

2011-05-16 @ 15:55:12
URL: http://anniedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0