Sorry but I can't pretend that I'm alright

Hej på er! Hoppas att ni har haft en skön måndag :) Skolan gick fort, tre lektioner + en ganska misslyckad floursköljning (rolig dock..). Hamnade på Corner med fyra sköningar innan jag motigt cyklade till farfar och
tände ett ljus, skönt när man väl är där även att det är galet ledsamt. Efter ett bra tag där tog jag mig till
Beckan o hängde där en stund innan långträning. Nu: plugga engelska. Puss ut.
image descriptionimage description
Storebrors skjorta fick bli min räddare i nöden idag, det tackar vi för.


Kommentarer
Postat av: hannnnaj

din mobil?!?!? eller beckas?

2011-11-28 @ 22:15:44
URL: http://sayhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0