- cause we made it all this way

Hej guys! Sista helgen på lovet och nä så vidare lugnt har det inte varit. Började med jobb från tolv till fyra igår och fortsatte i samma stil idag från halv tolv till lite över fyra. Pengarpengarpengar! Har även käkat mat med laget och umgåtts med gott folk, gillas. Blir ingen sovmorgon imorgon heller då jag ska upp o heja fram mina teammates till vinst! När vi ändå är inne på min favoritsport igen (förlåt..) kan jag visa denna otroligt snygga bowlingkjol som egentligen är en tenniskjol jag klickat hem för en stund sen, längtar tills den kommer! Kommer matcha snyggt med mina rosa skosnören osv haha :) Hoppas ni mår bra!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh shit vad snygg, har du nån länk till den? :)

2012-01-10 @ 16:39:31
URL: http://ellenlektorps.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hejsan! Jag bowlar jag med. Och jag skulle vilja köpa en bowlingkjol, så jag undrar om du har någon länk till vart du klickade hem denna vakra kjol?

Tack på förhand :)

2012-01-10 @ 19:31:52
Postat av: Lina

Skapligt snygg!! VILL HA!!

2012-01-11 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0