Mitt 2011

Satt och kollade igenom en massa bilder från i somras osv och inser att det var ett riktigt bra år trots allt. Blev sugen på en liten årsresume..så det här blir mitt 2011 i korthet, tänkte även göra en från alla fotorundor :) vet att det varit nytt år i 18 dagar men ändå, bättre sent än aldrig.
I början av året hängde jag mycket med bra tjejer, bubblade hos Beckan och köpte några av mina nuvarande favoritbyxor, dom röda.

I april/maj började solen titta fram & allt kändes lite bättre, hängde med fina brudar. Hade ett par skräckfilmshelger, My kom & sen även 8ans-avslutning

Juli,Augusti & September är helt klart månaderna jag minns bäst. Där kom alla kännslorna på samma gång. Började med att fira två 15åringar, åkte till Turkiet med syster, blev gälet brun, lärde känna Ida & Louise bättre, åkte till Gislaved, blev kär upp över örona för att sen bli dumpad och förstörd, åkte även på Team Talang med Beckan. Men det jag minns mest(och alltid komma göra) är tiden då min farfar blev sjuk och sedan gick bort. Var hur lycklig som helst tills det blev tvärtom och jag var ledsnare än någonsin. Sedan började skolan och hösten började visa sina tecken.

Oktober, November & december var hyffsat bra månader, premiärade på subway, åkte på andra teamtalang, åkte till NY och trodde inte det var sant. Sedan kom julen och myste till det.


Alltså mitt 2011, dock i korthet, finns alldeles för mycket att berätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0