sometimes the people who don't talk to you are the ones who want you

Hej guys ! Igårkväll mötte jag upp världensbästa Becka för bastu&bubbelbad tillsammans med lite onyttigheter och hur mycket prat som helst, du är så himla bra. Gick senare och träffade en annan själ för en sen promenad, bra grejer. Dagen idag har inte varit mycket sämre den! Var i hallen redan klockan elva för att spela match efter halv tolv, blev 10-10 och alltså en poäng, kan lova att vi är nöjda, låg under med 5-10 inför sista serien och det var hur kul som helst att ösa upp till lika! 759 för min del och jag är nöjd. Fick hoppa in och jobba lite och kollade sen på a-lagsmatchen. Älskar lördagar som spenderas i hallen, världensbästa ställe. Nu ska jag hoppa in i duschen!
Ha det fint.
image description

Kommentarer
Postat av: Linn - Drömmen om att bli modell och fotbollsspelare

Tjena!

Just nu har jag en tävling uppe om att kunna vinna Curlformers från lockig.nu! Curlformers är som papiljotter fast mycket bekvämare, snyggare & bättre! :)



Checka in!

http://jalinns.se/2012/january/tavling-vinn-curlformers-lockignu.html

2012-01-21 @ 20:06:26
URL: http://jalinns.se
Postat av: Anonym

Vem????

2012-01-21 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0