- älska dig

Hemma i kära lilla döda Västervik igen, skönt men tråkigt på samma gång. Har haft riktigt grymma dagar med Hanna och ska sätta igång o packa upp, finns lite risk att väskorna ligger kvar oöppnade nån vecka eller så annars.. Nämnde förut att jag mest skulle hem och vända, det för att jag gått vidare i SM och ska kvala finalplats på onsdag i Värnamo, så himla glad!! Imorgon tar jag sovmorgon innan jag ska till hallen för att träffa tidningen och träna :)
image descriptionimage description
tack för att du är så himla bäst

Kommentarer
Postat av: myy

Grattis gumman! hoppas du går till final <3 saknar dej ,

2012-01-03 @ 13:05:43
URL: http://myysbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0