- happiness is not a destination it is a way of life

Hej folket! Eftersom jag gick vidare igår började min dag med spel där det dock blev förlust och jag slutade som femma i ungdomsklassen. Kändes lite surt men nu är jag bara jättenöjd över att jag kom så långt, nöjd över mig själv for once. Härlig känsla. Tackar mammis och bästa Beckan för mysigt sällskap och bra hejarklack! Och massor tack till mina asgoa och asbra tränare Lina och Adde för att ni ställer upp! Är nyss hemkommen från träning och ska ta en välbehövlig dusch, känna mig nöjd och bara vara glad. Imorgon bli det jobb.. Puss
Stort grattis till fina Linnea(rosa tröja) som blev bronsmedaljör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0