ännu ett svar om bowlingen


Eftersom människan som undrar inte har lämnat någon mejl/bloggadress svarar jag i ett inlägg, förra svaret o frågan finns här(de är troligen från samma person haha). Ifall någon undrade då.. Men back to answer.  Jag spelade en individuell tävling förra året, man spelar olika deltvälingar o jag kom till den sista som då var Sverigefinalen i Stockholm, där jag slutade som femma. Annars spelar jag mest med laget dårå:), hoppas du fick lite svar iallafall. Kram o Hej.


Kommentarer
Postat av: Lisa Jansson

Hej Hanna! Jag holler på att titta på olika systemkameror, ska köpa när jag har sparat ihop till en, men jag undrar om du kan berätta lite om din nikon. :D skulle vara jätteschysst! Jag vill gärna veta Om det är en bra nybörjarkamera om det blir skarpa bilder, varför du köpte den och om du gillar den ! :D ♥

2011-03-31 @ 15:11:45
URL: http://liseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0